Co 10-ta Cola spożywana w Polsce to HOOP Cola

Kampania, która potrwa do 31 grudnia ma na celu wzrost znajomości marki HOOP COLA, która obecnie zajmuje wiodącą pozycję w segmencie Coli z ok. 10 % udziałem w rynku, szacowanym na 320 mln litrów rocznie.

’’ Obecnie dążymy do zwiększenia wskaźnika znajomości marki oraz pozycji rynkowej HOOP Coli. Już dziś możemy się pochwalić tym, że około co 10-ta butelka Coli sprzedawana na rynku polskim to HOOP Cola’’ - podkreśla Jędrzej Szynkarczuk, Dyrektor Marketingu HOOP S.A.

Jednocześnie HOOP S.A. prowadzi kampanię reklamową produktu Premium Orange w większości kin w kraju ( Multiplex, kina wielosalowe ) przy okazji premiery nowej części przygód James Bonda - ’’ Śmierć nadejdzie jutro ’’. ’’ Staraliśmy się wzmocnić pozycję dwóch najważniejszych produktów naszej firmy w okresie świątecznym HOOP Coli i Premium Orange. Obecnie nasz produkt Premium Orange ma ok. 13 % udział w rynku , szacowanym na 145 mln litrów rocznie. ’’ - dodaje J.Szynkarczuk.

Kampania HOOP Cola zaplanowana jest na dwa miesiące ( listopad - grudzień 2002 r. ) i oparta będzie na przekazie reklam w telewizji ( TV1, TV2, TVN POLSAT ) oraz reklamie prasowej ( FILM, Maxim, prasa branżowa ). Zasady konkursu są proste : wystarczy wysłać SMS-em numer kodu znajdującego się na nakrętce każdej butelki HOOP Coli pod wskazany numer 7136. Wszystkie zgłoszenia są rejestrowane i codziennie są przydzielane nagrody dodatkowe, a każdorazowe zgłoszenie trzech różnych numerów kodów uprawnia do udziału w wielkim finale w dniu 3 stycznia 2003 roku (więcej szczegółów na etykietach Hoop Coli oraz na stronie internetowej www.hoop.com.pl